Terug

Teruggave Pickx Sport

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

C. V.

Naar: Proximus

25/02/2025

Beste, Op 6 december 2024 annuleerde ik Pickx Sport. Pickx Sport werd voor de maand december volledig aangerekend! Ik vroeg vele keren wanneer ik een teruggave zou krijgen, maar kreeg geen antwoord of bewijs van teruggave! Mijn geduld is ten einde! Graag eindelijk antwoord. Dank u Mvg, Carmen

Berichten (3)

Proximus

Naar: C. V.

27/02/2025

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail van zijn GSM. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-25-17.45.37.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921016588143]

C. V.

Naar: Proximus

27/02/2025

Beste, Ik heb geen voicemail ontvangen van Proximus… Gelieve te antwoorden via e-mail a.u.b. Dank u Mvg, Carmen

Proximus

Naar: C. V.

03/03/2025

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer, Wij hebben een voicemail op 27/02 ingesproken op gsm nr.: 0471083589 met de oplossing. Ik heb op 03/03 alsnog een mail gestuurd naar carmen_verb@hotmail.com met de oplossing. Met vriendelijke groeten Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-02-27-12.30.55.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921016679153]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform