Terug

Terugbetalingsproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

T. L.

Naar: CheapTickets.be

28/08/2025

Beste Op 11 Juli 2025 boekte ik via cheaptickets een heen en terugvlucht Brussel-Winnipeg. Bij het boeken was de optie om een ruimbagage toe te voegen voor €82 heen en €82 terug. Dit voegde ik dan ook toe en betaalde dit mee in het algemene bedrag. Bijna onmiddellijk na het boeken en betalen kreeg ik een mail van schedulechange@travix.com Dat het bijboeken van bagage geen optie meer is en men annuleerde de bagage voor de heenvlucht op 4/11/2025 en stortte dan ook meteen €82 terug. Nu heb ik gemaild naar hun dat ik ook het andere deel terug wil krijgen. Met name de bagage voor de terugvlucht van €82. Op mijn eerste mail zei men dat men contact met de juiste instanties had opgenomen en terug contact zou opnemen met meer info. Wat nooit gebeurde. Na een tweede mail ongeveer een 3 weken later kreeg ik helemaal geen reactie meer. Ik probeerde op whatsapp maar daar werd ik afgewimpeld met een excuus dat men dit niet kan annuleren en men toonde een niets betekende link van Brussels airline. Nu vraagt men om zelf bagage bij te boeken via de airline of op de luchthaven zelf. Maar dit is altijd heen en terug. Dus wanneer zij maar een enkele rit annuleren gaan ze lopen met mijn overige €82. Kan hier iets aan gebeuren zodat ze het geld terug storten waar ik recht op heb. Alvast bedankt

Berichten (1)

CheapTickets.be

Naar: T. L.

29/08/2025

Dear Test-Aankoop, Thank you for your email. We have looked at the complaint of the customer on bookingCBE-8162838. We see that indeed a refund was processed for part of the baggage for EUR82.00. We have now processed the refund request for the other baggage and a refund of EUR82.00 will be processed in next 3-5days back to customers original form of payment. We apologize for any inconvenience caused. Met vriendelijke groet CheapTickets.be Chris ---------------- The Original mail ------------------- Sender: klachten@test-aankoop.beklachten@test-aankoop.be Time: 2025-08-28 16:31 Recipient: complaints@travix.comcomplaints@travix.com Subject: [External]Terugbetalingsproblemen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform