Terug

Terugbetalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. V.

Naar: CheapTickets.be

22/04/2025

Op 15/1/2025 doe ik een boeking inclusief stoelreservatie. Deze stoelreservatie kan om een of andere reden niet door gaan en ik ontvang op 16/1/2025 mijn geld hiervoor terug (toen 70,77 euro). Op 17/1/2025 heb ik via whatsapp contact met hun klantendienst en ze adviseren om gewoon opnieuw te proberen. Er gaat 69,00 euro van mijn rekening. Weer krijg ik een foutmelding en de klantendienst helpt mij om het rechtstreeks via transavia te reserveren... We zijn inmiddels 3 maanden verder, heel veel mailtjes en whatsapp berichtjes verder maar ze weigeren die laatste 69 euro terug te geven. Eerst hebben ze weken vol gehouden dat ze dit bedrag niet ontvangen hebben en dat ik zelf bij mijn bank en ideal moet informeren (wat ik gedaan heb). Uiteindelijk heb ik op 13/3 nog eens contact en veranderen ze van strategie. Toen is me gezegd dat er een terugbetaling heeft plaatsgevonden op 25/2 en dat ik dus weer maar het probleem bij mijn bank moet voorleggen... Uiteraard zonder resultaat

Berichten (2)

CheapTickets.be

Naar: A. V.

22/04/2025

Dear Team, Thank you for your email. We will check this refund with our finance team and reach out the customer. We do apologize for the inconvenience this has caused. Kind regards, Customer service Chris ---------------- The Original mail ------------------- Sender: klachten@test-aankoop.beklachten@test-aankoop.be Time: 2025-04-22 10:17 Recipient: complaints@travix.comcomplaints@travix.com Subject: [External]Terugbetalingsprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

A. V.

Naar: CheapTickets.be

04/05/2025

We zijn inmiddels weer bijna 2 weken verder zonder verdere reactie van jullie. Jullie spelen dit spelletjes van "negeren" nu al sinds januari met me en dit ben ik echt beu. Gelieve mijn klacht serieuzer te nemen en DRINGEND te behandelen.

Bemiddeling door Testaankoop 19 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform