Terug

Terugbetalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Klarna

12/09/2024

Ik deed een bestelling bij Emma Matelas in jan '24. Emma heeft een deel van de bestelling geannuleerd en deed een terugbetaling naar Klarna voor mij bestemd. Klarna geeft aan deze niet te hebben ontvangen en te veel tijd is verstreken. Het gaat om een som van 441euro. Klarna enkel te bereiken via chat. Het lukt me niet iemand te bereiken om het probleem uit te leggen en op te lossen. Emma stuurt me steeds naar Klarna, Klarna stuur met telkens opnieuw terug naar Emma.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform