Terug

Terugbetalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. S.

Naar: RYANAIR

25/06/2024

Beste, sinds 2 jaar heeft Ryanair ons een vergoeding toegekend van 500€. We moesten eerst 1 jaar wachten voor een terugbetaling maar nu is die wachttijd al om en zelfs de 30 dagen extra wachttijd die ze recent vroegen is om. Men reageert niet op onze mails, wat moeten we doen? we zijn die handelswijze meer dan beu! Met dank en vg, Mvg Roger en Jenna De Pessemier-smet Laatste mail van ons; Please , be so kind to answer our e mail and to pay your debts to us . Van: "jenna roger" [jenna.roger@telenet.be] Aan: "Ryanair" [cs.support@ryanair.com] Verzonden: Zondag 2 juni 2024 22:51:52 Onderwerp: Re: Onze ref.: 48172998 Beste , intussen zijn de 30 dagen al ruim verstreken( dd 23/04 - 23/05 ) en nog steeds geen terugbetaling ontvangen .’ Grts jenna en roger de pessemier- smet Verstuurd vanaf mijn iPad Op 20 apr 2023om heeft Ryanair [cs.support@ryanair.com] het volgende geschreven:Onze ref:ZSPP6F Beste klant, Bedankt voor uw deelname aan de Ryanair/ Test Aankoop-compensatieregeling naar aanleiding van de vakbondsstakingen van 2018. Hieronder vindt u uw settlement voucher die eenvoudig te gebruiken is. Deze voucher kan: - ONMIDDELLIJK worden ingewisseld voor uw toekomstige vluchten op Ryanair.com of de mobiele Ryanair app. - of omgezet worden in cash vanaf 12 maanden na de datum van uitgifte.. Uw vouchergegevens Naam: Erna Smet Settlement Voucher: 331280453151500001 Vervaldatum: 22/april/2026 Waarde: 500.00EUR Om aanspraak te maken op terugbetaling van de redelijke kosten in verband met uw geannuleerde of vertraagde vlucht, gelieve de betalingsbewijzen voor deze redelijke kosten te verzenden naar testachats@ryanair.com. Klik hier voor de algemene voorwaarden van de settlement vouchers. Met vriendelijke groet, Klantenservice Ryanair Group (Ryanair DAC, Lauda, Malta Air & Buzz) Ryanair D.A.C. (Company No. 104547). Dublin Office, Airside Business Park, Swords, Co Op 24 april 2024 kregen we dan volgend berict van Ryanair : Beste klant, Bedankt voor het indienen van uw aanvraag tot uitbetaling van uw settlement voucher. De betaling wordt binnen 30 dagen verwerkt. Intussen is die periode alweer 61 dagen verstreken


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform