Tv aangekocht op 1/6/2042 aan € 2.046,52.
Op de dag van levering 4/4/2024 zie ik meteen dat ze het verkeerde toestel bijhebben en heb ik meteen mee teruggegeven aan de leverancier "Dynalogic". Na het eerste gesprek met Bol beweerden ze dat de fout aan de verkoper lag. Dit was (na contact met die verkoper) GELOGEN want het toestel kwam uit het magazijn van Bol zelf. Na het 2de gesprek was het ineens de fout van de leverancier (Dynalogic) wat dus "ALWEER GELOGEN" was want na contact met Dynalogic hebben ze mij zwart op wit gezet dat het toestel terug in handen was bij Bol zelf op 6/6/204. Deze houdt mij dus echter al 5 gesprekken op 3 weken aan het lijntje met leugens en onzin, en weigert tot op heden dus mijn geld terug te storten. Ze beweren dat ze het moeten nakijken bij Dynalogic maar als ik ze dan confronteer dat ik al lang contact met Dynalogic heb gehad en zwart op wit heb staan dat Bol het terug in handen heeft al van 6/6/2024 zeggen ze dat ze niet bevoegd zijn om mij zomaar terug te betalen en moet ik steeds wachten (zonder succes) op hun zogezegde onderzoeken. De wettelijke termijn van 10 dagen is dus ook verstreken en ik wil onmiddellijk mijn 2045 Euro terug. Er is gewoon geen enkele reden om mij niet terug te betalen. Dit is gewoon pure onwil en maffiapraktijken. Ik zit dus al 3 weken zonder tv en zonder geld. Er word ook aangifte gedaan bij de politie, bank en uiteindelijk gerechtsdeurwaarder.