Geachte mevrouw/heer,
Op 26/04/2024 heb ik in uw online winkel 3 kleedjes gekocht, waarbij ik het bedrag van € 433,50 heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 27/04/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 27/04/2024 een mededeling in die zin gestuurd per email.
Op 30/04/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 10/05/2024 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen.
Tot op heden, vandaag 08/10/2024, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €433,50 . Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs