Terug

terugbetalingsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

R. D.

Naar: TV Outlet

26/09/2025

Beste, Sinds ik op 4 juli 2025 bij TV Outlet een tv bestelde die enkele weken op zich kon laten wachten vermits een groepsbestelling, heb ik die bestelling na lang wachten geannulleerd. Na verschillende verkooptrucjes van hun kant zoals een (veel duurder) alternatief en mijn aandringen om mijn geld terug te krijgen, heb ik tot op heden nog geen euro teruggekregen. Ik zette een historiek met klacht op Trustpilot en kreeg stante pede een verzoek van TV Outlet om die review in te trekken. (Zie mijn toegevoegd bestand voor de historiek van het mailverkeer. Die tart alle verbeelding.) Ondertussen zijn we 26 september 2025, bijna 3 maanden na mijn bestelling/annullatie. Als reactie op mijn slechte review werd mij beloofd dat de terugstorting binnen enkele dagen zou gebeuren. Een belofte zoals ze er al verschillende maakten. Wie gelooft die mensen nog? TV Outlet lijkt me een online verkoopsite die qua betrouwbaarheid te mijden is. Miek


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform