Terug

Terugbetalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

L. C.

Naar: Cilem Tunc

02/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 21/04/2024 heb ik in uw online winkel een Chiffon Roze Bloemen jurk maat 38 gekocht, waarbij ik het bedrag van € 192,00 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 23/04/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 25/04/2024 een mededeling in die zin gestuurd per mail. Op 30/04/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 14/05/2025 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 174 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van € 192,00. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • voorafgaand mailverkeer waarin u de overgang tot terugbetaling aangeeft

Bemiddeling door Testaankoop 11 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform