Terug

Terugbetalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

T. K.

Naar: bpost

12/06/2024

Ik heb in April een pakje verstuurd naar Amerika via bpost. Er werd mij niet verteld dat er een limiet was op hoeveel tijd mijn ontvanger zou hebben om het op te halen noch werd mij verteld dat mijn pakje zou doorgegeven worden aan een ander bedrijf. Nadat mijn ontvanger meerdere pogingen deed om mijn pakje op te halen en telkens werd verteld dat het kantoor het pakje niet had heb ik meerdere keren contact proberen opnemen met bpost. Dit duurde dagen voordat er iemand opnam , er wordt mij dan verteld dat bpost totaal niks kan doen om te helpen met mijn pakje maar dat ik een file kan opstarten om terugbetaald te worden. Ik gaf vervolgens alle info over mijn pakje. Ik heb meermaals terug contact proberen leggen en uiteindelijk was er toch iemand die het Amerikaans kantoor ging contacteren, mijn ontvanger kreeg dan amper 3 dagen om toch het pakje nog te gaan halen wat uiteindelijk niet lukte door privéredenen. Nu wordt mijn pakje teruggestuurd naar België en neem ik dus terug contact op met bpost die mij vervolgens zeggen dat ik totaal geen terugbetaling zal krijgen omdat bpost geen fouten heeft gemaakt. Dus nu ben ik ±€60 kwijt aan een pakje waar zij niks voor hebben gedaan omdat het niet meer ik hun handen lag. Ik had mijn pakje nooit via bpost verstuurd als ik wist dat het gewoon aan een ander bedrijf zou gegeven worden en vervolgens ik alles kwijt zou zijn. Dit vind ik niet kunnen.

Berichten (1)

bpost

Naar: T. K.

13/06/2024

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd.In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Loïc A.bpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-PCZLSBA]Van: klachten@test-aankoop.beVerzonden: 12/06/2024 22:15:14Aan: SMB_Info_CSE info_cse@bpost.beOnderwerp: Terugbetalingsprobleem‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform