Terug

Terugbetalingsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: Centrum voor Avondonderwijs

01/12/2025

Geachte heer, mevrouw, Op 28/07/2025 heb ik mij ingeschreven voor de opleiding gespecialiseerd voetverzorger bij het Centrum voor Avondonderwijs. Deze opleiding werd meerdere keren verplaatst. Op 10/10/2025 heb ik mijn inschrijving geannuleerd en gevraagd om de terugbetaling van het betaalde inschrijvingsgeld van 1.149,00 euro! Bij contact ging dit 30 dagen duren, tot op heden (01/12/2025!) heb ik nog steeds niets ontvangen en blijven ze mij aan het lijntje houden met flauwe excuses. Na het lezen van alle klachten en reviews ben ik zeker niet de enige van wie ze geld onterecht achterhouden, fraude dus! In de hoop dat ik mijn geld ooit nog terugzie!

Berichten (1)

Centrum voor Avondonderwijs

Naar: S. R.

02/12/2025

Beste Stephany, Wij bevestigen de ontvangst van uw aanvraag van 17/10 betreffende de terugbetaling van het inschrijvingsgeld. Door een vertraging in onze interne verwerking is deze helaas nog niet volledig afgerond. Onze boekhoudafdeling brengt dit echter zo spoedig mogelijk in orde. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren. Wij doen het nodige om de terugbetaling zonder verdere vertraging aan u over te maken. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. Vriendelijke groeten, Kim Peeters 03 292 33 33 www.centrumvooravondonderwijs.be De informatie verzonden in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Indien u dit bericht ten onrechte ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken maar de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren en het daarna te verwijderen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de in de e-mail ontvangen informatie aan derden is niet toegestaan. Centrum Voor Avondonderwijs vzw staat niet in voor de juiste overbrenging van een verzonden e-mail, noch voor de tijdige ontvangst daarvan. Dit bericht is opgemaakt onder voorbehoud van alle recht en zonder enige nadelige erkentenis. Op ma 1 dec 2025 om 12:16 schreef klachten@test-aankoop.be:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform