Terug

terugbetalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

L. A.

Naar: Lastminute.com

02/09/2024

Korte beschrijving van uw probleem Op 28/07 boekten wij bij jullie een pakketreis voor 2 pers. naar Kreta van 11 tot 25/07 in app. Evagelias in Mirtos voor een totaal bedrag van 2215.25 euro. Op 2/8 annuleerden wij deze gehele reis ( binnen de termijn dus voor gratis annuleren) en vroegen terugbetaling van het bedrag. Wij ontvingen hiervan van jullie bevestiging maar toen ging het mis. We kregen bericht ( status van terugbetaling)+ " terugbetaling van originele keuze"? van 0.00 euro? Nog steeds hebben wij geen terugbetaling ontvangen. Gisteren had ik een virtueel gesprek met jullie wat geen uitkomst bracht ( argumenten sloegen op niks) met mededeling dat jullie binnen 3 dagen per mail contact zouden opnemen. Ik stuur hierbij alle copies hierover en verwacht dat de terugbetaling eerstdaags op onze rekening staat. Zo niet zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.

Bemiddeling door Testaankoop 25 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform