Terug

terugbetalingsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Dreamland

17/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 27 /10/2025 heb ik online een bestelling en betaling (509,96 euro)gedaan van 4 dozen lego. Bij het afhalen in de winkel in Turnhout vroeg ik of het mogelijk was om alsnog te betalen met cadeaubonnen aangekocht bij members club. Dit kon blijkbaar en de winkelmedewerkster bracht dit in orde en het bedrag van de online betaling ging terug gestort worden. Dit gebeurde echter niet! Na herhaaldelijk lang aan de telefoon wachten had ik op 6/11 een medewerker aan de lijn dossier 60956 werd geopend. Op 7/11 werd het gevraagde kasticket via mail doorgestuurd. Op 15/11 en 24/11 contact met de klantenservice. Telkenmale met de belofte dat het bedrag binnen de 14 dagen zou worden teruggestort. Gisteren 17/12 nogmaals telefonisch contact geprobeerd. Meer dan 1 uur aan de lijn gehangen en meermaals zomaar gedeconnecteerd en geen medewerker gesproken. Ik stel echter vast dat er nog altijd geen terugbetaling is gedaan Dit heeft geleid tot extra telefoonkosten, veel ergernis wegens ondermaatse klantenservice. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 31/12/2025 het verschuldigde bedrag terug te storten. Een tegemoetkoming vanwege dreamland voor de vele ongemakken zou op zijn plaats zijn en zeer geapprecieerd worden. Met vriendelijke groeten, Luc Verbeken Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform