Eind 2022 kocht ik zeven pakketten aan bij Esprit. In deze bestellingen zaten verschillende zaken: ik hield producten, ik retourneerde producten, er zaten foute producten in mijn bestellingen en er zaten kapotte producten in mijn bestellingen. Aangezien het in totaliteit nogal onduidelijk was geworden heb ik een excel document opgesteld om het overzichtelijk te maken. Hierbij zag ik dat ik nog €31,30 tegoed had van jullie. Ik heb dan meermaals contact opgenomen met de klantendienst, maar werd telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Ik voegde telkens ook de excel toe, die ik graag wou uitleggen in een gesprek. In juli 2024 werd ik eindelijk verder geholpen door de heer Marcel Laveau. Hij heeft met mij alle bestellingen doorlopen, alsook de terugbetalingen die ik had. Na enkele malen telefonisch contact en mailverkeer kwamen we tot de conclusie dat het bedrijf mij effectief nog geld verschuldigd was. De heer Laveau heeft toen opnieuw navraag gedaan bij de boekhouding waarna ik het antwoord kreeg dat er mij €72,66 euro werd teruggestort via PayPal (mail van 1/8/24). Echter heb ik hierop gereageerd dat dit niet correct is. Dit kan je ook zien aan de foto in bijlage. Ik heb dit bedrag nooit ontvangen (zelfs de teruggestorte bedragen van PayPal in totaliteit komen hier niet mee overeen). Ik heb hier dus verder op geantwoord en heb meermaals een opvolg mail gestuurd, maar sindsdien ben ik genegeerd. Ik hoop na 2 jaar geholpen te worden.