Terug

terugbetalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. I.

Naar: BOOKING.COM

13/10/2025

Wij zouden met jullie hulp een klacht willen indienen tegen booking.com wegens het niet adequaat beantwoorden van onze vragen (via het hulpcentrum van de diensten booking.com) en het niet terugbetalen van 1150€ die onrechtmatig werd geïnd door BKG BOOKING.COM FLIGHT.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 23 oktober 2025

BOOKING.COM

Naar: K. I.

10/12/2025

------------------------------------ Martijn v L. (CS Global) 10 dec 2025 09:40 CET Geachte Kristien, aangaande uw verzoek tot terugbetaling van 1150EUR heb ik de klacht onderzocht en kan u het volgende mededelen: Op 28-3-2025 07:20 is er een boeking gemaakt met een email adres dat een melding heeft gegeven van 'Mailbox unavailable'. Dit betreft een email adres dat begint met: an_XXXXX@hotmail.com. De X is hier gebruikt vanwege privacyredenen. Als de luchtvaartmaatschappij een annulering accepteerd zal dit bedrag automatisch teruggestort worden, maar in de regel word er niets of weinig geretourneerd bij een niet restitueerbare boeking. Voor eventuele verdere vragen wil ik u verzoeken om contact op te nemen met GoToGate ('Bookingcom Tickets') aangaande het process. Met vriendelijke groet, Martijn Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [K1RW6R-L75K5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform