Terug

TERUGBETALINGSPROBLEEM

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: AG Insurance

13/02/2025

Beste, In 2021 kochten wij - mijn echtgenote en ikzelf - twee nieuwe elektrische fietsen en lieten die verzekeren bij AG INSURANCE, een verzekeringsproduct van BNP PARIBAS FORTIS. In mei 2024 werd de elektrische fiets van mij echtgenote gestolen en spraken wij de verzekering aan via de bank om een eventuele vergoeding te bekomen maar die werd geweigerd wegens niet verankerd aan de muur van de woning. Hij werd gestolen aan onze voordeur, hij was gesloten. In januari 2025 werd er toch een bedrag van €65.80 afgetrokken van onze rekening als verzekering van die gestolen fiets. Na de weigering heb ik alle verzekeringen van de Fortisbank met betrekking van AG Insurance uitgetrokken en ben naar een nieuwe verzekeringsmakelaar getrokken. Daar ik nu een nieuwe verzekeringsmakelaar heb, kan de bank niets meer ondernemen om die terugbetaling van 65.80 euro terug te vorderen daar zij zogezegd niet meer bevoegd zijn en mijn nieuwe makelaar heeft dezelfde moeilijkheid ook om dergelijke reden. AG Insurance weigert pertinent om elke kontakt te aanvaarden om een terugbetaling te doen zodat alles muurvast dreigt te zitten. Mijn nieuwe verzekeringsmakelaar JVB Verzekeringen te Izegem, Rijksweg 8. Hopende, beste, hiermee voldoende info te hebben om mijn klacht te kunnen aanvaarden en om verdere stappen te ondernemen

Berichten (2)

AG Insurance

Naar: Y. V.

13/02/2025

Geachte heer, geachte mevrouw Ik meld u goede ontvangst van uw bericht van vandaag. Ik heb hiervoor een klachtendossier geopend onder de referte “AG00441/CO3”. Ik zal de nodige informatie inwinnen over dit dossier en zal nadien deze zaak onderzoeken. Ingevolge de strenge privacy bepalingen, zal ik het antwoord rechtstreeks overmaken aan dhr. Vierstraete. Met vriendelijke groeten Frank Customer Complaints www.ag.be Follow us on:

Bemiddeling door Testaankoop 18 februari 2025

AG Insurance

Naar: Y. V.

19/02/2025

Geachte heer, geachte mevrouw Ik kan hierbij bevestigen dat dhr. Vierstraete zonet een antwoord ten gronde mocht ontvangen. Met vriendelijke groeten Frank Customer Complaints www.ag.be Follow us on:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform