Onze referentie: FC-1852867-G6HJVL
Uw referentie: 4784904-88 12570317
Beste,
We zijn bereid om het geleden tijdsverlies en ongemak te compenseren.
Het bedrag van €271.48 ( €300 - €28.52 inmiddels uitbetaald) staat binnen twee weken op het rekeningnummer van uw cliént.
Met vriendelijke groet,
Nina
Transavia customer careVolg ons op social media
©2025,
Transavia
Je hebt een klacht ontvangen van ASTRID C Je hebt een klacht ontvangen van ASTRID C
ASTRID C heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken.
Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden?
Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail.
@@REF_ID@2e4c98c11872f24635@REF_ID@@
Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie.
Houd er rekening mee dat:
niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan.
Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform.
Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantASTRID COLLAKlantnummer4784904-88Klachtnummer12570317Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingGeachte mevrouw/heer,
In augustus 2024 hadden wij een reis naar Athene geboekt vanuit Eindhoven. Boekingsnummer G6HJVL.
Tijdens onze reis kregen we de mededeling dat onze vlucht van Athene naar Eindhoven op zaterdag 31 augustus werd geannuleerd en we kregen een alternatieve vlucht aangenomen naar Amsterdam Schiphol.
Wij waren met een gezelschap van 7 personen en hadden onze Mercedes Vito in Eindhoven geparkeerd. Er werd ons op dat ogenblik medegedeeld dat we op eigen houtje in van Amsterdam naar Eindhoven moesten geraken en dat de kosten zouden vergoed worden.
Uiteindelijk namen we een taxibusje (we waren met 7 personen, familie Stienaers was er ook bij) van Amsterdam naar Eindhoven en moesten hiervoor ongeveer 300 euro betalen.
Wij hebben onmiddellijk een schadeclaim ingediend en vorige week (NA 7 MAANDEN) krijgen we te horen dat we 28 euro terugbetaald krijgen en deze werd ook al gestort.
Wij hebben deze extra kosten moeten maken omdat Transavia de vlucht annuleerde en zouden graag onze kosten vergoed zien.
Met vriendelijke groet,
trackingId:
Vriendelijke groeten,
Testaankoop Gebruiksvoorwaarden