Terug

Terugbetalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

C. V.

Naar: BASE

20/06/2024

Samsung Galaxy s 24 besteld en betaald met Mastercard op 04/04/2024 bij BASE online shop.Ondanks vele telefoontjes geen gsm gekregen ,daardoor ergens anders een gekocht en gebeld voor terugstorting v het bedrag Ook naar Telenet in ring shopping Kuurne geweest hebben hen gebeld terwijl we er bij stonden .Gingen ons sturen op mijn e mailadres om rekeningnr te vragen om terug te storten ,nog niks gebeurd.Daarom schakelen we radeloos jullie hulp in .Het bedrag was boven de 850 euro en we zouden het heel graag op de zichtrekening terugbetaald krijgen Werd besteld op naam van Nico Delaere,Kasteelstraat,3,8531,Hulste.Mvg

Berichten (2)

BASE

Naar: C. V.

24/06/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hier wel. CaseId: S-27115573 Beste mijnheer Delaere,Wij namen uw klacht via Testaankoop in behandeling en komen snel bij u terug.Vriendelijke groeten,AlexandraBase customer relationsVolg ons op Contacteer BASE Webshop Telenet Group NV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, België base.be tel. +32 486 19 19 99 KBO/BTW (BE)0462.925.669 RPR Antwerpen, afd. Mechelen IBAN BE15 0018 3201 2930 statement Algemene voorwaarden

C. V.

Naar: BASE

25/06/2024

Geachte ivbm terugbetaling van gsm met als referte S-27115573:Op naam van Delaere Nico.Graag terugstorting op rekeningnr BE35775569314037


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform