Terug

Terugbetalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

J. F.

Naar: Elektro Lommelen

26/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 23.09.2023 kocht ik een droogkast in uw winkel en betaalde ik er € 433 voor. U deelde mij op 20.10.2023 dat het product niet leverbaar is. Na tientallen mails in verband met de terugbetaling van het niet geleverde artikel is dit nog steeds niet gebeurt. Alle correspondentie hieromtrent is nog steeds in mijn bezit en kan indien gewenst ter beschikking gesteld worden. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet, Joël & Joëlle Filippini-Venken


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform