Terug

Terugbetalingsprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

D. A.

Naar: KREFEL

07/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 24/11/2024 heb ik in uw online winkel een ps5 gekocht, waarbij ik het bedrag van 449,00 maar die op de website slechts 369,00 geprijsd stond op de dag van bestelling Bij de levering van het product, die plaatsvond op 25/11/2024 heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 25/11/2024 - het toestel na 30 minuten aan de lijn hebben gehangen met de klantendienst teruggebracht naar de fysieke winkel te Korbeek-lo Op 25/11/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en het toestel achter gelaten in uw winkel. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 27/11 en 04/12 telkens contact opgenomen met de klantendienst met nog steeds geen gevolg Tot op heden, na 13 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van [149]. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 3 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform