Terug

Terugbetalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Refurbed

11/09/2024

Op 16/8 kocht ik een AirMac voor mijn dochter twv 726,99 euro. Een paar dagen later keek ik naar de website om te kijken hoe het zat met mijn bestelling. Ik stelde toen vast dat er niets in de geschiedenis stond van bestellingen. Ik nam contact op met refurbed.be en ze zeiden dat de bestelling was blijven hangen en deze dus niet doorgekomen was. Ze zeiden dat ik max 10 d moest wachten vooraleer dit terug op mijn rekening zou staan. Na een paar dagen belde ik terug, dan zeiden ze dar het probleem bij mijn bank lag. Ik nam contact op met kbc, zo ver zelf dar dienst fraudezaken zich ermee bezighielden en die zeiden er ligt niets aan de kbc maar aan refurbed.be zelf. Ze verwerken hun terugbetalingen met het systeem paypall en dat konden ze via Wordline niet traceren. Ik nam contact op met paypall. Die zeiden dat ze niets voor me konden doen want mijn betaling was via de kbc bank gegaan en niet via paypall. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en moet nu al bijna een maand mijn 726.99 euro missen. Bij refurbed antwoorden ze me zelfs niet meer, ik heb mijn geld echt nodige voor mijn schoolgaande kinderen. Het is een schande dat ik dit nog steeds niet teruggestort heb gekregen. Ik hoop dat ik via jullie hulp kan krijgen. Als je naar refurbed belt gaan ze vragen naar een bestellingsnr. Dit heb ik niet, ze zoeken me dan op via mijn email bebineduquene@hotmail.com zo zien ze dat ik idd een bestelling geplaatst heb van een airmac en de bijhorende communicatie . In bijlage betalingsbewijs, communicatie mails, kbc, dienst fraude, mails refurbed.be en mails paypall

Berichten (5)

Refurbed

Naar: S. D.

12/09/2024

Hallo Klachten,Dank je wel voor jouw aanvraag bij refurbed!Helaas kunnen wij geen bestelling vinden die gekoppeld is aan: klachten@test-aankoop.beVanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming vragen wij je, om ons jouw volledige naam, e-mailadres en factuur- of verzendadres te verstrekken, die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.Je kunt ook contact met ons opnemen via je klantenaccount door je aan te melden op jouw refurbed Klantenaccount en vragen, in het menu aan de linkerkant te selecteren. Hier vindt je alles in één oogopslag en overzichtelijk. Onze refurbed Klantenservice heeft ook inzicht in de gehele communicatie, tussen jou en onze handelaren en staat snel voor je klaar als je tijdens de verdere contactverloop met de handelaar, ondersteuning nodig hebt. Als je een aanvullende opmerking, met betrekking tot jouw aanvraag, wilt toevoegen, dan kun je dit ook doen via jouw klantenaccount.Als je op dit moment geen toegang hebt tot jouw klantenaccount, zullen wij jouw verzoek graag in behandeling nemen, zodra wij over de bovengenoemde gegevens beschikken.Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze refurbed Klantenservice. :)Met vriendelijke groetenMoradrefurbed customer serviceOp 11 september 2024 om 17:00:27 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [LD9D4M-2WJ1Y]

S. D.

Naar: Refurbed

17/09/2024

Bebineduquene@hotmail.com Bestelling airmac op 16/8 voor een bedrag van 726.99 euro! De bestelling kwam nietnsoor en ging teruggestort worden. We zijn 17/9 en ik heb nog steeds geen cent terug!

S. D.

Naar: Refurbed

17/09/2024

Betalingsbewijs!

Refurbed

Naar: S. D.

17/09/2024

Hallo Klachten,Dank je wel voor jouw aanvraag bij refurbed!We kunnen helaas geen bestelling vinden die gekoppeld is aan: klachten@test-aankoop.beVanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming vragen wij je, om ons jouw volledige naam, e-mailadres en factuur- of verzendadres te verstrekken, die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.Je kunt ook contact met ons opnemen via je klantenaccount door je aan te melden op jouw refurbed Klantenaccount en vragen, in het menu aan de linkerkant te selecteren. Hier vindt je alles in één oogopslag en overzichtelijk. Onze refurbed Klantenservice heeft ook inzicht in de gehele communicatie, tussen jou en onze handelaren en staat snel voor je klaar als je tijdens de verdere contactverloop met de handelaar, ondersteuning nodig hebt. Als je een aanvullende opmerking, met betrekking tot jouw aanvraag, wilt toevoegen, dan kun je dit ook doen via jouw klantenaccount.Als je op dit moment geen toegang hebt tot jouw klantenaccount, zullen wij jouw verzoek graag in behandeling nemen, zodra wij over de bovengenoemde gegevens beschikken.Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze refurbed Klantenservice. :)Met vriendelijke groetenMoradrefurbed customer serviceOp 17 september 2024 om 08:45:39 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [W54ZE6-YKM2P]

Refurbed

Naar: S. D.

17/09/2024

Hallo Klachten,Dank je wel voor jouw aanvraag bij refurbed!We kunnen helaas geen bestelling vinden die gekoppeld is aan: klachten@test-aankoop.beVanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming vragen wij je, om ons jouw volledige naam, e-mailadres en factuur- of verzendadres te verstrekken, die je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.Je kunt ook contact met ons opnemen via je klantenaccount door je aan te melden op jouw refurbed Klantenaccount en vragen, in het menu aan de linkerkant te selecteren. Hier vindt je alles in één oogopslag en overzichtelijk. Onze refurbed Klantenservice heeft ook inzicht in de gehele communicatie, tussen jou en onze handelaren en staat snel voor je klaar als je tijdens de verdere contactverloop met de handelaar, ondersteuning nodig hebt. Als je een aanvullende opmerking, met betrekking tot jouw aanvraag, wilt toevoegen, dan kun je dit ook doen via jouw klantenaccount.Als je op dit moment geen toegang hebt tot jouw klantenaccount, zullen wij jouw verzoek graag in behandeling nemen, zodra wij over de bovengenoemde gegevens beschikken.Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze refurbed Klantenservice. :)Met vriendelijke groetenMoradrefurbed customer serviceOp 17 september 2024 om 08:45:18 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [41VE95-2R2LN]

Bemiddeling door Testaankoop 24 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform