Terug

Terugbetalingsprobleem wegens niet doorgaan/uitstellen van cursus tot 3 maal

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: Centrum voor Avondonderwijs

19/12/2024

Op 1 januari 2024 schreef ik me in voor de cursus Tuinontwerper bij Centrum voor avondonderwijs, die op 8 januari 2024 zou aanvangen in Leuven. Plots werd de cursus uitgesteld naar maart, later weer uitstel naar september 2024. Op dat moment had ik er genoeg van en heb ik mijn geld terug gevraagd. Men weigerde en er kwam een overeenkomst dat ik in januari 2025 in Leuven zou starten en dat men ter compensatie voor mijn wachten 1/3 van mijn inschrijvingsgeld zou teruggestort krijgen. Het is nu bijna eind december en ik kreeg niets terug! Op 13 december ontving ik een mail met de mededeling dat de cursus weer is uitgesteld tot maart 2025. Hierop heb ik via mail duidelijk gemaakt dat ik geen interesse meer heb in de cursus, dat ik de organisatie niet meer vertrouw en dat ik mijn volledige inschrijvingsgeld van €607.24 onmiddellijk wens teruggestort te krijgen. Uiteraard tot op heden geen reactie. Via deze weg hoop ik nu eindelijk een terugbetaling te krijgen.

Berichten (1)

Centrum voor Avondonderwijs

Naar: J. K.

23/12/2024

Beste Jesse, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons oprecht te horen dat u teleurgesteld bent over het verloop van uw inschrijving voor de cursus Tuinontwerper. Wij begrijpen dat de opeenvolgende wijzigingen en vertragingen bijzonder vervelend voor u zijn geweest, en wij nemen uw klacht zeer serieus. Na een grondige controle van uw dossier bevestigen wij dat er bij de planning van deze cursus meerdere aanpassingen zijn doorgevoerd, waarvoor wij onze excuses aanbieden. Wij zien tevens dat er een eerdere compensatie van 1/3 van uw inschrijvingsgeld is toegezegd, maar dat dit bedrag nog niet werd overgemaakt. Dit is uiteraard niet de ervaring die wij onze cursisten willen bieden. Om uw klacht correct op te lossen, ondernemen wij de volgende stappen: Wij zorgen ervoor dat het volledige bedrag van €607,24 aan u wordt teruggestort. Wij sturen u een bevestigingsmail zodra de terugbetaling is uitgevoerd. Wij begrijpen uw frustratie en betreuren het dat uw vertrouwen in onze organisatie is aangetast. Mocht u in de toekomst toch interesse hebben in een andere opleiding, staan wij klaar om u opnieuw een positieve ervaring te bieden. We hopen hiermee uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke groet, Pascale Boon 03 292 33 33 www.centrumvooravondonderwijs.be De informatie verzonden in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Indien u dit bericht ten onrechte ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken maar de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren en het daarna te verwijderen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de in de e-mail ontvangen informatie aan derden is niet toegestaan. Centrum Voor Avondonderwijs vzw staat niet in voor de juiste overbrenging van een verzonden e-mail, noch voor de tijdige ontvangst daarvan. Dit bericht is opgemaakt onder voorbehoud van alle recht en zonder enige nadelige erkentenis. Op do 19 dec 2024 om 11:30 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 07 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform