Geachte,
vorige zomer hadden we een verblijf geboekt in de Ardennen via Bongo...
Bongo heeft ons toen NIET zelf op de hoogte gebracht dat die mensen gestopt waren en dus ons verblijf niet meer doorging.
last minute zijn we dus verplicht geweest een andere Bongo te moeten aankopen (mits nog extra opleg tegen onze zin!) omdat we anders geen "vakantie" hadden met de kids.
We kregen toen echter ons geld niet terug dus kregen dit dan in de vorm van een waardebon, die bleek maar 6 maanden geldig te zijn.
Ik heb hier in de mail van hen blijkbaar overgekeken en we gingen ervan uit dat dit even lang geldig zou zijn dan een Bongobon zelf.
Nu belde ik Bongo om het resterende bedrag alsnog op te vragen en ze vertelde mij dat de resterende waarde van 130€ vervallen is sinds februari dit jaar...
Ik heb gevraagd of ze dit konden verlengen, want dat we eigenlijk door hun fout/vergetelheid toen hebben moeten opleggen voor een ander verblijf, maar ze wouden zelfs geen enkele tegemoetkoming doen of geven.
Ik vind dit ronduit schandalig en geldklopperij, echt louche praktijken!
Ze steken dus eigenlijk gewoon 130€ van ONS in hun zakken, terwijl het hun fout is dat we destijds moesten opleggen voor een nieuwe/andere bon.
Ik koop daar nooit meer iets want de service trekt op niets. Ze hebben zelfs geen klachtendienst waar ik met mijn probleem terecht kan of waar ik gehoord wordt.
Ik hoop dat ik via deze weg toch iets kan ondernemen om onze centen alsnog te recupereren.