Ik heb 2 bestellingen gedaan bij hetzelfde bedrijf binnen aliexpress (world apparel store). Ik wou mijn 2 bestellingen terugsturen aangezien het helemaal niet leek op wat de verkoper probeerde te verkopen. ik had 15 dagen de tijd om te retourneren. ik heb dit ook gedaan op tijd. Het duurde een tijdje maar toen ik keek op aliexpress stond er op dat ik de items niet op tijd heb teruggebracht wat echter niet klopte. Ik heb met de klantendienst gesproken en die zeiden tekens hetzelfde: dat mijn probleem sws opgelost ging zijn, maar ik kreeg telkens hetzelfde antwoord met sorry je hebt niet genoeg bewijs. We hebben bewijs van levering nodig en hoe dat je het hebt teruggestuurd. Zij geven jouw het label waarmee je iets moet terugsturen dus ik snap al niet waarom
ze daarom vroegen en ik heb gevraagd aan gls voor bewijs van leveren. voor Aliexpress was dit nog steeds geen genoeg bewijs. Het zijn gewoon scammers en hun klantendienst slaat helemaal nergens op. Ze zeiden ook telkens dat ik of gls moest sturen of het bedrijf zelf die het verkocht. Het bedrijf zelf antwoordt niet eens en gls zegt dat het volledig aan aliexpress ligt om mijn geld terug te betalen. Soms zeiden ze ook via mail dat ze bezig waren met een warehouse expection en andere keren zeiden ze dat ik gewoon niet genoeg bewijs had. Complete bullshit.