Terug

Terugbetalingsprobleem thuis laden

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. P.

Naar: Numobi 50Five Group

15/12/2025

Eerder dit jaar is de recharge payment voor mijn laadpaal thuis overgegaan van Shell recharge naar 50five. Sinds dan (augustus) heb ik nog geen enkele terugbetaling ontvangen. Ondanks het openen van een case bij 50five, gebeurt er voor dit geval helemaal niks aan hun kant (Ticket blijf staan in status "Ticket aangemaakt"). Bij het opnemen van contact met hen (doe ik elke week telefonisch), krijg je steevast hetzelfde scenario: - Eerst verwondering dat er nog niks is gebeurd. - Daarna de valse belofte dat het is ge-escaleerd naar "Finance" en dat het nog diezelfde week wordt opgelost. - Gesprek wordt beëindigd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform