Geachte mevrouw/heer,  
Op 26/03/2025 heb ik in uw online winkel 5 paar schoenen gekocht, waarbij ik het bedrag van €347,20 heb betaald.  
 
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 28/03/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 5/04/2025 een mededeling in die zin gestuurd per bericht in de app.  
Op 5/04/2025 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 14/04/2025 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. 
Tot op heden, na 31 dagen, heb ik echter nog geen volledige terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €199,30. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .  
 
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. 
Met vriendelijke groet, 
Bijlagen: 
•	Orderbevestiging 
•	Betalingsbewijs
•	Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs