Terug

Terugbetalingproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Brico Belgium

25/09/2024

Ondanks dat ze mijn geretourneerde producten ontvangen hebben en zogezegd terugbetaald nog steeds mijn geld niet ontvangen. Dit dateert al van 13/09 en ze houden me gewoon aan het lijntje

Berichten (12)

Brico Belgium

Naar: K. D.

25/09/2024

Beste Katja, We hebben je klacht goed ontvangen en betreuren dat je dit zo ervaart. Om het op te lossen, wil ik je vriendelijk vragen om ons je ordernummer door te sturen. Met deze informatie kunnen we de status van je bestelling en de terugbetaling nagaan. Alvast bedankt voor je medewerking. Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement, Justin Douze Klanten Service Clientèle Alfons Gossetlaan 46 1702 Groot-Bijgaarden België - Belgique www.brico.be --- disclaimer --- www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/

K. D.

Naar: Brico Belgium

25/09/2024

Hieronder screenshot van een mail met hopelijk alle info dat je nodig hebt. Maar tot op heden heb ik die terugbetaling nog steeds niet.

Brico Belgium

Naar: K. D.

26/09/2024

Beste Katja, We begrijpen de situatie nu beter. De terugbetaling is wel uitgevoerd, maar door een technische fout kon deze niet verder verwerkt worden. We zullen de terugbetaling handmatig moeten uitvoeren. Zou je ons je bankrekeningnummer en een bevestiging van je naam kunnen sturen? Bedankt voor je begrip. Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement, Justin Douze Klanten Service Clientèle Alfons Gossetlaan 46 1702 Groot-Bijgaarden België - Belgique www.brico.be --- disclaimer --- www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/

K. D.

Naar: Brico Belgium

26/09/2024

Beste, Zou fijn zijn als dit eindelijk wordt opgelost. En graag zou ik ook een bewijs ontvangen dat de storting van terugbetaling gebeurd is. Want ik ben echt niet te spreken over hoe dit nu allemaal moeten lopen is. Bankrekeningnummer BE80001530735677 Volledige naam is Katja Denie

K. D.

Naar: Brico Belgium

27/09/2024

Hoe zit het? Want hoor weer niets meer.

Brico Belgium

Naar: K. D.

27/09/2024

Beste Katja, Heb je mijn vorige bericht ontvangen over de melding van de technische fout? We hebben je bankrekeningnummer en bevestiging van je volledige naam nodig om de terugbetaling handmatig uit te voeren. Als je het al had doorgestuurd, mijn excuses; het bericht werd niet ontvangen. @@REF_ID@915afac2e72bcef0cb@REF_ID@@ Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement, Justin Douze Klanten Service Clientèle Alfons Gossetlaan 46 1702 Groot-Bijgaarden België - Belgique www.brico.be --- disclaimer --- www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/

K. D.

Naar: Brico Belgium

27/09/2024

Ja dit had ik al doorgestuurd.. staat ook hier duidelijk in de conversatie.. Maar weer niet ontvangen? Ik ben het echt beu met jullie geef gewoon mijn geld terug. In bijlage nogmaals mijn rekeningnummer

K. D.

Naar: Brico Belgium

28/09/2024

Hallo???

K. D.

Naar: Brico Belgium

30/09/2024

Hallo

Brico Belgium

Naar: K. D.

30/09/2024

Beste, Betreft: @@REF_ID@915afac2e72bcef0cb@REF_ID@@ Geachte heer/mevrouw, Het lijkt erop dat mevrouw Denie onze berichten niet ontvangt, in de bijlage vindt u de voorgaande communicatie. Gelieve ons de gevraagde informatie zo snel mogelijk te bezorgen, anders kunnen wij de terugbetaling niet verwerken. Bedankt voor uw begrip. Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement, Justin Douze Klanten Service Clientèle Alfons Gossetlaan 46 1702 Groot-Bijgaarden België - Belgique www.brico.be --- disclaimer --- www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/

K. D.

Naar: Brico Belgium

30/09/2024

Maar ik heb jullie al in 2 berichten mijn gegevens door gegeven.. jullie ontvangen mijn dingen precies niet. Jullie willen gewoon mij men geld niet tzruggeven en ik ben het echt beu!!!! BE80 0015 3073 5677

Brico Belgium

Naar: K. D.

30/09/2024

Beste Katja, Onze excuses voor het ongemak, maar we hebben de twee berichten met de gevraagde informatie inderdaad niet ontvangen. We willen graag onderstrepen dat je recht hebt op je terugbetaling, en we doen ons best om dit zo snel mogelijk voor je te regelen. Bij deze bevestigen we de ontvangst van je bericht van 30/09 met je bankrekeningnummer. De aanvraag is doorgestuurd naar onze boekhouding en wordt deze week verwerkt. Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement, Justin Douze Klanten Service Clientèle Alfons Gossetlaan 46 1702 Groot-Bijgaarden België - Belgique www.brico.be --- disclaimer --- www.maxedadiygroup.com/en/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform