Terug

Terugbetalingen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Solidaris Mutualiteit

04/03/2024

Geachte,Ik heb nu al verschillende malen contact opgenomen met jullie en de klachtendienst van jullie en er veranderd NIETS geen zak.De terugbetalingen van mijn verschillende Solidaris diensten, Dentaplan en Bond Moyson zijn altijd maar later, vroeger 3à4 dagen tegenwoordig 14 dagen tot zelfs langer.Waarvoor staat jullie dienstverlening tegenwoordig voor?Waarvoor staat jullie motto van snelle terug betaling ?Op jullie startpagina :Ontdek ons sterk voordelenpakketMeer dan € 3.000 aan voordelen???? Lage bijdrage en snelle terugbetalingen ???Altijd klaar om jou te helpenBetaalbare tand- en hospitalisatieverzekering.U kunt snelle terugbetaling beter verwijderen want jullie komen de afspraak niet na.Wanneer gaan jullie dit eens oplossen ?Ik heb recht op een snelle uitbetaling, ik betaal mijn bijdrage ook op tijd via domiciliëring, speciaal omdat het op tijd zou zijn, wat ik van jullie uitbetaling niet kan zeggen.Ik ben alleenstaande, heb ook kosten, ik heb mijn geld ook nodig, zoals de meeste mensen, dus kom jullie beloften na.Ik ben al 46 jaar lid toch enige reden van spreken of niet ?met (vriendelijke) groeten Frank Vermeire,

Berichten (1)

Solidaris Mutualiteit

Naar: F. V.

04/03/2024

BesteBedankt voor je e-mail. Wij zullen die beantwoorden of doorsturen naar de meest geschikte persoon. Je mag een antwoord verwachten binnen de 5 werkdagen.Stel tijdens deze verwerkingstijd je vraag niet opnieuw via een ander communicatiekanaal. Je helpt ons hiermee het aantal openstaande vragen te beperken.Bestelde je roze klevers of een Europese ziekteverzekeringskaart (EZVK), dan krijg je ze per post.Misschien vind je op onze website al wat info die je verder kan helpen. * Een afspraak maken in onze kantoren. * Je aangifte van je arbeidsongeschiktheid kan eenvoudig via onze online tool. * De betaalkalender van het vervangingsinkomen vind je hier. * Roze klevers bestellen? Makkelijk online! * Reisdocumenten aanvragen kan met onze digitale besteltool. * Openingsuren van onze kantoren zie je op onze kantorenzoeker. * Thuiszorg aanvragen? Contacteer onze zorgpartner i-mens met dit contactformulier of bel 056 230 230 en kies optie 2.Ook via ons internetloket e-Mut maak je gebruik van verschillende online kantoorfuncties: * Je terugbetalingen nakijken. * Self-service: zelf je attest Arbeidsongeschiktheid en attest Verhoogde tegemoetkoming afdrukken. * Je contactgegevens en of bankrekeningnummer wijzigen. * Je uitkeringsdossier opvolgen: registratie van aangifte, online invullen van je inlichtingsbladen, uitbetaling bekijken. * Je Europese ziekteverzekeringskaart downloaden.Met vriendelijke groetenSolidaris West-Vlaanderen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform