Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

S. L.

Naar: Temu

06/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 29/07/2025 heb ik 2 bestellingen met daarin 6 artikelen retour gestuurd naar jullie. Jullie beweren dat hierin maar 1 artikel zat. Jullie hebben dus ook maar 1 artikel terugbetaald ipv 6. Ik wil mijn geld terug van de overige 5 artikelen. Ze zijn samen in 1 pakket retour gegaan! Met vriendelijke groet,

Berichten (9)

Temu

Naar: S. L.

08/08/2025

Dear Sir or Madam, This is the response to the consumer complaint received on August 6, 2025 in respect of the case numbered . Upon receiving the email, the platform promptly conducted an investigation. The platform confirms that the return package with tracking number 88251772 only contains 1 item Gotische bloemen schedel bagagehoes, which has been refunded to the consumer's original payment method on August 1. The consumer is advised to return the other items to receive the refund. If the consumer has already returned the items by a different return package, please provide the corresponding tracking number. Thank you for your understanding. A courtesy Dutch translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies. Kind regards, Temu Legal Team Geachte heer/mevrouw, Dit is het antwoord op de consumentenklacht die op 6 augustus 2025 is ontvangen met betrekking tot de zaak met nummer . Na ontvangst van de e-mail heeft het platform direct een onderzoek ingesteld. Het platform bevestigt dat het retourpakket met trackingnummer 88251772 slechts één artikel bevat, Gotische bloemen schedel bagagehoes, dat op 1 augustus is terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode van de consument. De consument wordt geadviseerd de overige artikelen te retourneren om de terugbetaling te ontvangen. Als de consument de artikelen al heeft geretourneerd met een ander retourpakket, vermeld dan het bijbehorende trackingnummer. Bedankt voor uw begrip. Een vriendelijke Nederlandse vertaling van dit antwoord is bijgevoegd. Raadpleeg de Engelse versie voor de juiste interpretatie in geval van discrepanties. Met vriendelijke groet, Temu Legal Team The original message

S. L.

Naar: Temu

08/08/2025

De artikelen zaten samen in 1 pakket samen met het artikel dat jullie vermelden. Er zaten 6 artikelen in het retourpakket niet 1 artikel.

Temu

Naar: S. L.

11/08/2025

Dear Sir or Madam, This is the response to the consumer complaint received on August 8, 2025 in respect of the case numbered . As stated in the previous email, the package with tracking number 88251772 did not include all the items the consumer claimed to have returned. Therefore, a refund solution cannot be provided to the consumer. Thank you for your understanding. A courtesy Dutch translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies. Kind regards, Temu Legal Team Geachte heer/mevrouw, Dit is het antwoord op de consumentenklacht die op 8 augustus 2025 is ontvangen met betrekking tot de zaak met nummer . Zoals vermeld in de vorige e-mail, bevatte het pakket met trackingnummer 88251772 niet alle artikelen die de consument beweerde te hebben geretourneerd. Daarom kan de consument geen terugbetalingsoplossing worden aangeboden. Bedankt voor uw begrip. Een vriendelijke Nederlandse vertaling van dit antwoord is bijgevoegd. Raadpleeg de Engelse versie voor de juiste interpretatie in geval van discrepanties. Met vriendelijke groet, Temu Legal Team The original message

S. L.

Naar: Temu

11/08/2025

Ik ben er 100% zeker van dat er 6 artikelen in het pakket zaten en niet 1 ! Ik ga niet voor artikelen betalen die ik niet heb behouden !

S. L.

Naar: Temu

12/08/2025

Is de inhoud toevallig kwijt geraakt tijdens het vervoer dat het pakket opengescheurd is geraakt. Dan kan ik hier niet veel aandoen. Het pakket is met 6 artikelen vertrokken richting jullie.

S. L.

Naar: Temu

13/08/2025

Ik begin dit stilaan beu te geraken iedere keer hetzelfde antwoord. Er zijn 6 artikelen naar jullie retour gegaan !

Temu

Naar: S. L.

14/08/2025

Dear Sir or Madam, This is the response to the consumer complaint received on August 11, 2025 in respect of the case numbered . As stated in the previous email, the platform confirms that the return package with tracking number 88251772 only contains 1 item. Therefore, a refund solution cannot be provided to the consumer. Thank you for your understanding. A courtesy Dutch translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies. Kind regards, Temu Legal Team Geachte heer/mevrouw, Dit is het antwoord op de consumentenklacht die op 11 augustus 2025 is ontvangen met betrekking tot de zaak met nummer . Zoals vermeld in de vorige e-mail, bevestigt het platform dat het retourpakket met trackingnummer 88251772 slechts één artikel bevat. Daarom kan de consument geen terugbetalingsoplossing worden aangeboden. Bedankt voor uw begrip. Een vriendelijke Nederlandse vertaling van dit antwoord is bijgevoegd. Raadpleeg de Engelse versie voor de juiste interpretatie in geval van eventuele discrepanties. Met vriendelijke groet, Temu Legal Team The original message

S. L.

Naar: Temu

14/08/2025

Er zijn 6 artikelen retour gegaan niet 1 !

Bemiddeling door Testaankoop 14 augustus 2025

Temu

Naar: S. L.

22/08/2025

Dear Sir or Madam, This is the response to the consumer complaint received on August 15, 2025 in respect of the case numbered . As previously communicated via email, the platform only received 1 item in the return package with tracking number 88251772, which has been refunded to the consumer's original payment method on August 1. Therefore, a refund solution cannot be provided for the items not received. Thank you for your understanding. A courtesy Dutch translation of this response has been included. Please refer to the English version for the accurate interpretation in case of any discrepancies. Kind regards, Temu Legal Team Geachte heer/mevrouw, Dit is het antwoord op de consumentenklacht die op 15 augustus 2025 is ontvangen met betrekking tot de zaak met nummer . Zoals eerder per e-mail is meegedeeld, heeft het platform slechts één artikel in het retourpakket ontvangen met trackingnummer 88251772. Dit artikel is op 1 augustus teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode van de consument. Daarom kan er geen terugbetalingsoplossing worden geboden voor de niet-ontvangen artikelen. Bedankt voor uw begrip. Een vriendelijke Nederlandse vertaling van dit antwoord is bijgevoegd. Raadpleeg de Engelse versie voor de juiste interpretatie in geval van discrepanties. Met vriendelijke groet, Temu Legal Team The original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform