Terug

terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. B.

Naar: bpost

06/04/2025

Ik heb op 19/03/2025 via de Bpost app een label aangemaakt om een pakje naar Polen te versturen. Ik heb toen 86,75€ betaald. Maar mijn man vond ondertussen een goedkopere optie waarop ik direct in de Bpost app klantendienst gevraagd heb om deze transactie te annuleren maar ik kreeg antwoord dat dat niet meer mogelijk was en dat ik mijn pakje met Bpost MOEST versturen. Het pakje is niet door de postbode opgehaald en het label is niet afgedrukt. Ik heb vervolgens een klacht ingediend bij Bpost en bij ombudsdienst van Bpost. Ik heb ook een herroepingsformulier ingevuld en naar Brussel verstuurd. Ik kreeg steeds hetzelfde antwoord dat ik geen terugbetaling krijg en dat ik mijn pakje aan Bpost MOET aanbieden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform