Terug

terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. D.

Naar: BOOKING.COM

06/08/2025

Beste, Op 06/07 doen wij een boeking via ons account op booking.com en betalen wij direct via de betaal app. Het geld is van onze rekening, maar wij hebben geen boeking bevestiging ontvangen en staat ook niet bij onze boekingen op de site. onmiddellijk mail gestuurd naar de klantendienst, krijgen als antwoord dat het een systeemfout is en wij binnen de 12 dagen een terugbetaling mogen verwachten. nog steeds niets ontvangen al verschillende keren de bewijsstukken doorgestuurd. krijgen we dan een tel nummer uit Londen waar wij iemand aan de lijn krijgen die amper Engels spreekt. dus nog steeds niet opgelost. bij verdere mails naar de klantendienst steeds het zelfde niets zeggende antwoord om telefonisch contact op te nemen, wat dus echter niet lukt daar we nooit een boekingsnummer ontvangen hebben. Wij verwachten dus uiteraard een terugstorting .

Berichten (3)

BOOKING.COM

Naar: K. D.

19/08/2025

------------------------------------ Timea. A. (CS Global) 19 aug 2025 12:10 CEST Your reference: Dear Madam/Sir, In response to the above-referenced claim, please be informed that we were unable to locate the charge in question with the information provided. In order to assist further (if still required) please provide: email address used to make the reservation the account name/number/address for alternative payment methods; a payment document reflecting the merchant reference, [it looks like xxxxx (hotel id) - xxxxxxxxx (alphanumeric)]; ARN of the transaction or Transaction Id (for Paypal) Please respond to the current message for future correspondence on this file. We hope and trust to have informed you sufficiently. With kind regards, Timea A. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [1R5WGD-RDD6E]

K. D.

Naar: BOOKING.COM

19/08/2025

Klachtnummer - 13197731 Beste, Ik vind het nogal ongepast om van een Nederlands bedrijf een antwoord in het Engels te ontvangen. De bewijsstukken zijn volgens jullie niet duidelijk genoeg, hierbij een uittreksel van mijn rekening. De boeking gebeurde op onze klantaccount francis.vand.driessche@telenet.be. wij kregen genius korting en betaalde via onmiddellijk betalen met payconic. Wij hebben de dag daarna omdat wij geen boekingsnummer ontvingen de klanten dienst gecontacteerd. Dit is de naam klantendienst niet waardig en hebben ondertussen alleen maar nietszeggende antwoorden ontvangen. Wij zijn reeds lang klant bij booking en hadden tot nu toe redelijk wat vertrouwen in het bedrijf. De manier waarop jullie echter klanten behandelen bij problemen is echter schandalig. In bijlage rekeninguittreksel - de boeking en enkele mails van jullie fantastische klantendienst.

BOOKING.COM

Naar: K. D.

07/09/2025

------------------------------------ Timea. A. (CS Global) 7 sep 2025 14:16 CEST Your reference: Dear Madam/Sir, As a further update on the above referenced matter, we were informed by the finance department that a refund of EUR402.32 was processed on Aug 28, 2025 to the account originally charged. We hope and trust to have informed you sufficiently. With kind regards, Timea A. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [1R5WGD-RDD6E]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform