Terug

Terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: bol.com

13/09/2024

Geachte Betreffende bestelnummers: - 4161425513 EN - 4153316975 -> beiden door Bol.com geannuleerd met als reden dat de betaling mislukt is. Op 26 augustus 2024 probeer ik een aankoop te doen via Bol.com. De eerste keer wordt deze geannuleerd daar de betaling zou mislukt zijn. Net hetzelfde als de tweede keer. Echter wordt er in beide gevallen wel een bedrag overgestort naar Bol.com. Ik neem contact op via chat en er wordt verder gecommuniceerd via mail. Er gaat een bedrag van €1199,00 van onze rekeningnummer op 27 augustus 2024. Op 29 augustus 2024 wordt er een bedrag van €1112,12 terug gestort met mededeling ‘prijswijziging of deelbestelling geannuleerd’ Op 28 augustus 2024 gaat er opnieuw een bedrag van onze rekening van €86,88. Deze wordt netjes terug gestort op 2 september 2024. Na heel wat heen en weer gemaild te hebben begrijpen de medewerkers nog steeds niet dat er een bedrag van €86,88 te kort op onze rekening terug gestort is. In de documenten kan U zien dat de bedragen van onze rekeningen zijn gegaan en dat Bol.com deze terugstort, echter onvolledig. Namelijk een verschil van €86,88. Graag had ik het bedrag van €86,88 terug gestort gezien. Met vriendelijke groeten Coune Kelly

Bemiddeling door Testaankoop 13 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform