Geachte
Betreffende bestelnummers:
- 4161425513
EN
- 4153316975
-> beiden door Bol.com geannuleerd met als reden dat de betaling mislukt is.
Op 26 augustus 2024 probeer ik een aankoop te doen via Bol.com.
De eerste keer wordt deze geannuleerd daar de betaling zou mislukt zijn.
Net hetzelfde als de tweede keer.
Echter wordt er in beide gevallen wel een bedrag overgestort naar Bol.com.
Ik neem contact op via chat en er wordt verder gecommuniceerd via mail.
Er gaat een bedrag van €1199,00 van onze rekeningnummer op 27 augustus 2024.
Op 29 augustus 2024 wordt er een bedrag van €1112,12 terug gestort met mededeling ‘prijswijziging of deelbestelling geannuleerd’
Op 28 augustus 2024 gaat er opnieuw een bedrag van onze rekening van €86,88.
Deze wordt netjes terug gestort op 2 september 2024.
Na heel wat heen en weer gemaild te hebben begrijpen de medewerkers nog steeds niet dat er een bedrag van €86,88 te kort op onze rekening terug gestort is.
In de documenten kan U zien dat de bedragen van onze rekeningen zijn gegaan en dat Bol.com deze terugstort, echter onvolledig.
Namelijk een verschil van €86,88.
Graag had ik het bedrag van €86,88 terug gestort gezien.
Met vriendelijke groeten
Coune Kelly