Terug

Terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

F. C.

Naar: Lenovo Belgium

06/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 16/10/2024 heb ik in uw online winkel een IdeaPad Slim 5 Gen 10 (13" AMD) & Lenovo 13-inch Laptop Urban Sleeve Case gekocht, waarbij ik het bedrag van €661,06 voor heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 04/11/2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 10/11/2024 een mededeling in die zin gestuurd. Op 12/11/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 14/11/2024 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 53 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €661,06. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Cafmeyer Frank Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Berichten (5)

Lenovo Belgium

Naar: F. C.

06/01/2025

Geachte klant, Hartelijk dank voor het contact opnemen met de technische ondersteuning van Lenovo. Uw verzoek is geregistreerd onder het dossiernummer XXXXXXXXXX, met het identificatienummer XXXXXXXXXX. Uw berichtgeving werd toegestuurd naar het verkeerde e-mailadres, namelijk dat van de technische ondersteuningsdienst. Ik verzoek u dan ook vriendelijk om contact op te nemen met de correcte afdeling, namelijk onze aftersales ondersteuning. U kunt mijn collega’s telefonisch bereiken op het volgende telefoonnummer: +32 27 00 64 34, optie 3 in het keuzemenu. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en van dienst te zijn geweest. Happy New Year 2025 Wij danken u voor de mogelijkheid om u dit nieuwe jaar van dienst te mogen zijn en wij beloven dat wij uw ervaring in de komende dagen zo bevredigend en verheffend mogelijk zullen maken. Met vriendelijke groeten, Cédric Lenovo Premium CareBackoffice www.lenovo.com Helaas is het niet mogelijk om mij telefonisch of via de chat te bereiken. Ik kan u per e-mail informatie en updates verstrekken. Aangezien wij iedere klant van een snelle service willen voorzien, kunnen wij een service verzoek niet langer dan negen (9) dagen geopend laten zonder oplossingingeplande herstelling. --------------------------------------------------------------------------------- verklaring: Lenovo is een wereldwijde organisatie met juridische entiteiten, bedrijfsprocessen, managementstructuren en technische systemen die de grenzen overschrijden. Bij het uitvoeren van onze zaken met u, of het nu gaat om een verzoek om service of in verband met andere garantie- of servicekwesties, kunnen we uw gegevens overdragen naar elk land waarin we zaken doen en kunnen we deze verstrekken aan entiteiten die namens ons handelen in verband met garantie en diensten. Onze privacypraktijken zijn ontworpen om bescherming te bieden. voor uw persoonlijke gegevens, waar deze ook mogen worden opgeslagen en gebruikt, in overeenstemming met alle toepasselijke wetten, deze privacyverklaring en ons privacybeleid. Voor meer informatie over het privacybeleid kunt u naar het privacybeleid van Lenovo gaan. ----------------------------

F. C.

Naar: Lenovo Belgium

06/01/2025

Beste Cédric, Ik heb reeds meerdere malen contact opgenomen met de aftersales afdeling op asamir@lenovo.com & emeacm@lenovo.com maar ik word constant aan het lijntje gehouden. Mijn eerste communicatie dateert van 3/12/24 en de laatste "update" die ik gekregen heb van 18/12 (!!!!). Ik heb ondertussen via Paypal ook een klacht ingediend. Ik vind het niet normaal dat dit zo lang kan aanslepen en heb dit nog nooit meegemaakt. Uiterst slechte ervaring met Lenovo en waarschijnlijk ook de laatste. In bijlage kan u de emailcorrespondentie terugvinden. Mvg, Cafmeyer Frank

F. C.

Naar: Lenovo Belgium

04/02/2025

Hallo, Ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Dit is ondertussen al meer dan 10 werkdagen geleden (16 reeds). Kan dit zo snel mogelijk in orde gebracht worden aub? Mvg, Cafmeyer Frank

F. C.

Naar: Lenovo Belgium

05/02/2025

Hallo, Ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Dit is ondertussen al meer dan 10 werkdagen geleden (17 reeds). Kan dit zo snel mogelijk in orde gebracht worden aub? Mvg, Cafmeyer Frank

F. C.

Naar: Lenovo Belgium

06/02/2025

Hallo, Zou er iemand kunnen reageren op mijn mails aub? Ondertussen zijn we al 3 maanden verder en ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen... Onbegrijpelijk vind ik dat... Groeten, Cafmeyer Frank

Bemiddeling door Testaankoop 12 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform