Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: Dyson

08/05/2024

BesteIk heb op 3 april een stijltang bij Dyson besteld. op 17 april contact opgenomen omdat ik het nog steeds niet ontvangen had, ze zeiden me om geduld te hebben. 1 week later nog niks dus heb ik telefonisch contact opgenomen en vertelden ze me dat POSTNL het pakje naar hun teruggestuurd had, zonder reden. Meer informatie kreeg ik ook niet en moest dit vernemen door zelf contact op te nemen, ze gingen een terugbetaling in orde brengen. Tot op heden nog steeds geen terugbetaling gekregen.Ik wacht nu al bijna een maand op mijn terugbetaling. Vandaag nogmaals contact opgenomen en ze zijn de zaak aan het onderzoeken.. Na 1 maand verwacht ik toch mijn geld al terug door een fout van POSTNL.. Ik heb €450 betaald op 3 april voor iets dat ik nog steeds niet heb. Ik heb alle begrip dat ze de zaak moeten onderzoeken maar vind het een beetje te lang aanslepen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform