Terug

Terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. R.

Naar: bol.com

14/03/2024

Beste, ik plaatste in mei 2023 een klacht via Test-aankoop voor een compensatie via Bol.com.Na meer dan een half jaar aandringen via email, krijg ik echter nog steeds geen afhandeling van deze zaak via Bol.com en Livin shop (de onderaannemer). Er werd steeds ontwijkend gereageerd op mijn verzoek om de terugbetaling uit te voeren. Kunnen jullie tussenkomen? Alvast bedankt, mvg Brian Algoet

Berichten (1)

bol.com

Naar: B. R.

15/03/2024

Beste Bert,Bedankt voor je bericht. Spijtig om te vernemen dat het geld nog niet op de rekening staat. We begrijpen dat dit erg vervelend is. We gaan de partner contacteren met het verzoek om de compensatie zo spoedig mogelijk naar je over te maken.Met vriendelijke groet,Chantal van bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform