Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: bpost

07/03/2024

Beste , op 19/12/23 stuurde ik een pakket verzekerd op naar Italië . Dit is helaas kwijt geraakt en heeft de koper nooit ontvangen . Dat is meerdere malen met bewijs aangetoond en bpost betwist dit ook niet . Echter verloopt de afhandeling een stuk stroever , telkens wordt er mij een nieuwe uiterste betaaldatum beloofd door de firma , telkens opnieuw blijven ze dit rekken en zo is dit al meer dan 3 maand bezig . Daar ik geen andere optie zie , schakel ik jullie in . Alvast bedankt voor de hulp ( alle documenten bevinden zich in het mailverkeer tussen bpost en mij (bartbaute@me.com)

Berichten (2)

bpost

Naar: B. B.

07/03/2024

REF 1-53626816368Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-52996100092 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,Loa¯c A.bpostAnspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel[THREAD ID:1-OMWPWL0]

B. B.

Naar: bpost

07/03/2024

Ik heb al meerdere malen contact gehad inderdaad.. al van 19/12/23 . Jullie beloven veel maar ondernemenniets , wat moet ik in godsnaam doen om een verzekerd pakket dat kwijt geraakt is gecompenseerd te zien ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform