Terug

terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Cool blue

10/02/2024

Beste,op 30 januari in de voormiddag heb ik in uw winkel op de Boomsesteenweg in Wilrijk een bestelling geplaatst. Thuis gekomen heb ik bestelling geannuleerd via website en mijn bankrekening opgegeven voor terugbetaling. Sindsdien heb ik mijn bankrekening 5 x moeten opgeven : ik krijg telkens een bevestiging van de klantendienst (Hajar 30/1 - Kimberly 2/2 - Thalia 7/2 ) dat jullie alle gegevens hebben en bedrag binnen de 5 dagen zal terugbetaald worden. En 2 dagen later krijg ik weer mail we missen je gegevens voor terugbetaling.Op jullie site staat dat men contact kan nemen met jullie manager klantenservice, maar mijn mails komen terug : delivery status notification : failure no route hoste.Er wordt hier dus ferm met de voeten van de klanten gespeeld.Ik ben al jaren klant, maar wil nu alleen mijn geld terug en zal in het vervolg mijn inkopen doen waar men meer respect heeft voor de mensen, commerciëler en klantvriendelijker is. Geen communicatie mogelijk met COOLBLEU en bij Coolbleu onderling tussen klantendienst/administratie/boekhouding. Ik vraag U voor de zesde maal mijn terugbetaling per kerende.groeten - MC

Berichten (1)

Cool blue

Naar: M. C.

12/02/2024

Beste,Bedankt voor je bericht. Bij deze kan ik bevestigen dat de betaling vandaag werd uitgevoerd door onze administratie. Het bedrag zal eersaags op je rekening verschijnen. Met vriendelijke groet,Tim van CoolblueBackoffice Medewerker Alles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On February 10, 2024 at 2:22 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform