Beste,op 30 januari in de voormiddag heb ik in uw winkel op de Boomsesteenweg in Wilrijk een bestelling geplaatst. Thuis gekomen heb ik bestelling geannuleerd via website en mijn bankrekening opgegeven voor terugbetaling. Sindsdien heb ik mijn bankrekening 5 x moeten opgeven : ik krijg telkens een bevestiging van de klantendienst (Hajar 30/1 - Kimberly 2/2 - Thalia 7/2 ) dat jullie alle gegevens hebben en bedrag binnen de 5 dagen zal terugbetaald worden. En 2 dagen later krijg ik weer mail we missen je gegevens voor terugbetaling.Op jullie site staat dat men contact kan nemen met jullie manager klantenservice, maar mijn mails komen terug : delivery status notification : failure no route hoste.Er wordt hier dus ferm met de voeten van de klanten gespeeld.Ik ben al jaren klant, maar wil nu alleen mijn geld terug en zal in het vervolg mijn inkopen doen waar men meer respect heeft voor de mensen, commerciëler en klantvriendelijker is. Geen communicatie mogelijk met COOLBLEU en bij Coolbleu onderling tussen klantendienst/administratie/boekhouding. Ik vraag U voor de zesde maal mijn terugbetaling per kerende.groeten - MC