Beste, Ik had tijdens black friday een Garmin horloge besteld. Jammer genoeg is er tijdens de levering iets misgelopen en werd het horloge terug gestuurd. Vervolgens heb ik met de klantendienst contact opgenomen en deze raadde mij aan om op 14/12 het horloge opnieuw te bestellen als dit terug in stock kwam. Het verschil met de nieuwe prijs zou vergoed worden.Gebaseerd op de instructies van de klantendienst heb ik gewacht tot 14/12 om het horloge opnieuw te bestellen. Ik nam contact op met de klantendienst om het verschil in prijs te regelen. De medewerker zei dat dit echter niet mogelijk is omdat het horloge niet via bol werd besteld, maar via een ander bedrijf. Dit werd mij initieel echter nooit uitgelegd. Ik zou graag wensen dat de klantendienst van bol het gesprek tussen mij en de medewerker herbekijkt en mij bevestigt op welk moment ik hierover duidelijke instructies heb gekregen wat ik exact moest doen. Ik vind het onpassend dat men mij iets beloofd en hierachter op terug komt, terwijl ik ter goeder trouw heb gehandeld. Verder wil ik stipuleren dat de medewerker heel vriendelijk en hulpvaardig was. Enkel jammer dat het process niet ten gronde werd uitgelegd.