- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (68124) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen.----------------------------------------------Klantendienst Tuincentrum Pelckmans, 12 jan 2024 08:50 CETGoedemorgen,Als u de nummer effectief in het account was ingevuld was de terugbetaling reeds in orde gemaakt.Er staat geen rekeningnummer in het account. Nu wle omdat wij hem er in hebben gezet.Wij hebben ook nooit geen mails ontvangen enkel deze van test aankoop.Heeft u het naar .be gestuurd of naar .net?Wij kunnen alle mails ophalen en van u is er geen enkele bij.Uw gegevens zijn ingevuld en de terugbetaling zal eersaags plaatsvinden.Fijn weekend.Met vriendelijke groetKlantendienstVijver- and Tuincentrum PELCKMANSBe green, keep it on the screen ... Please think before you print this e-mail.***** DISCLAIMER *****Deze e-mail en al zijn bijlagen zijn uitsluitend voor de geadresseerde bestemd en kunnen vertrouwelijke informatie bevatten. Als u deze boodschap per vergissing toegestuurd kreeg, gelieve de afzender onmiddellijk te verwittigen en de e-mail te vernietigen. Publicatie, reproductie, kopie, distributie of andere verspreiding of gebruik door derden is verboden, tenzij anders vermeld. De afzender kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige wijziging van zijn bericht tijdens de elektronische transmissie.----------------------------------------------Klachtenbox, 11 jan 2024 18:57 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tuincentrum Pelckmans.[9KR5Y7-N9G9J]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tuincentrum Pelckmans.[9KR5Y7-N9G9J]