Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. E.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

13/12/2023

Ik heb in juli via de website goederen bij Pelckmans gekocht en geannuleerd, maar tot nu toe heb ik het bedrag niet ontvangen en heb ik ze twee keer verzonden en er is geen reactie gekomen.

Berichten (5)

Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

Naar: S. E.

13/12/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (67591) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Klantendienst Tuincentrum Pelckmans (Tuincentrum Pelckmans) 13 dec 2023 11:37 CET Goedemiddag,Dank u voor de mail.Als wij de klant al tot 3x toe een mail hebben verstuurd met de vraag om de rekeninggegevens door te sturen maar er wordt geen gevolg aan gegeven dan kunnen wij geen terugbetaling in orde maken.Fijne dag.Met vriendelijke groetKlantendienstVijver- Tuincentrum PELCKMANSBe green, keep it on the screen ... Please think before you print this e-mail.***** DISCLAIMER *****Deze e-mail en al zijn bijlagen zijn uitsluitend voor de geadresseerde bestemd en kunnen vertrouwelijke informatie bevatten. Als u deze boodschap per vergissing toegestuurd kreeg, gelieve de afzender onmiddellijk te verwittigen en de e-mail te vernietigen. Publicatie, reproductie, kopie, distributie of andere verspreiding of gebruik door derden is verboden, tenzij anders vermeld. De afzender kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige wijziging van zijn bericht tijdens de elektronische transmissie. Klachtenbox 13 dec 2023 09:37 CET Dit e-mailbericht is een service van Tuincentrum Pelckmans. Mogelijk gemaakt door Zendesk[VRYKW1-6037Z] Dit e-mailbericht is een service van Tuincentrum Pelckmans. Mogelijk gemaakt door Zendesk[VRYKW1-6037Z]

S. E.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

04/01/2024

Mijn rekeningnummer isBE65731038181696

Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

Naar: S. E.

05/01/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (68001) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Klantendienst Tuincentrum Pelckmans (Tuincentrum Pelckmans) 5 jan 2024 08:25 CET Goedemorgen,Dank u voor de mail.Wij hebben verschillende mails verstuurd met de vraag om de bankgegevens door te geven of in te vullen zonder resultaat.Dus de fout ligt niet bij het bedrijf!Gelieve uw gegevens in het account in te vullen dan kan de terugbetaling alsnog plaatsvinden.Fijne dag.Met vriendelijke groetKlantendienstVijver- Tuincentrum PELCKMANSBe green, keep it on the screen ... Please think before you print this e-mail.***** DISCLAIMER *****Deze e-mail en al zijn bijlagen zijn uitsluitend voor de geadresseerde bestemd en kunnen vertrouwelijke informatie bevatten. Als u deze boodschap per vergissing toegestuurd kreeg, gelieve de afzender onmiddellijk te verwittigen en de e-mail te vernietigen. Publicatie, reproductie, kopie, distributie of andere verspreiding of gebruik door derden is verboden, tenzij anders vermeld. De afzender kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige wijziging van zijn bericht tijdens de elektronische transmissie. Klachtenbox 4 jan 2024 19:12 CET Dit e-mailbericht is een service van Tuincentrum Pelckmans. Mogelijk gemaakt door Zendesk[42MXEZ-J9E34] Dit e-mailbericht is een service van Tuincentrum Pelckmans. Mogelijk gemaakt door Zendesk[42MXEZ-J9E34]

S. E.

Naar: Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

11/01/2024

Beste,Ik snap niet wat u bedoelt met Iban op account toevoegen. Mijn rekeningnummer is BE65731038181696. Verder had ik e-mails gestuurd naar jullie waarbij ik zelf ook geen reactie kreeg en daarom dat ik nu via hier bericht.GroetjesSaida

Pelckmans - Vijver- en Tuincentrum

Naar: S. E.

12/01/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Uw aanvraag (68124) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als u aanvullende opmerkingen wilt toevoegen.----------------------------------------------Klantendienst Tuincentrum Pelckmans, 12 jan 2024 08:50 CETGoedemorgen,Als u de nummer effectief in het account was ingevuld was de terugbetaling reeds in orde gemaakt.Er staat geen rekeningnummer in het account. Nu wle omdat wij hem er in hebben gezet.Wij hebben ook nooit geen mails ontvangen enkel deze van test aankoop.Heeft u het naar .be gestuurd of naar .net?Wij kunnen alle mails ophalen en van u is er geen enkele bij.Uw gegevens zijn ingevuld en de terugbetaling zal eersaags plaatsvinden.Fijn weekend.Met vriendelijke groetKlantendienstVijver- and Tuincentrum PELCKMANSBe green, keep it on the screen ... Please think before you print this e-mail.***** DISCLAIMER *****Deze e-mail en al zijn bijlagen zijn uitsluitend voor de geadresseerde bestemd en kunnen vertrouwelijke informatie bevatten. Als u deze boodschap per vergissing toegestuurd kreeg, gelieve de afzender onmiddellijk te verwittigen en de e-mail te vernietigen. Publicatie, reproductie, kopie, distributie of andere verspreiding of gebruik door derden is verboden, tenzij anders vermeld. De afzender kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige wijziging van zijn bericht tijdens de elektronische transmissie.----------------------------------------------Klachtenbox, 11 jan 2024 18:57 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tuincentrum Pelckmans.[9KR5Y7-N9G9J] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Tuincentrum Pelckmans.[9KR5Y7-N9G9J]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform