Terug

Terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. S.

Naar: bol.com

26/10/2023

Beste .Ik heb op 21 augustus een pakket retour gestuurd en het werd op 22 augustus afgeleverd en heb nog steeds tot op heden mijn geld nog niet terug ontvangen. Na 3x te emailen zonder antwoord en al 9x getelefoneerd te hebben heb ik nog steeds mijn geld niet terug .de eerste maal dat ik belde was het probleem dat de voorkoper het niet wilde verplaatsen naar verwerkt hij vond dit de taak van bol .com .nog enkele telefonische kontakten het zelfde probleem. Bij het 4de telefoongesprek was het probleem plots dat de verkoper het paket niet ontvangen had .alle bewijzen doorgestuurd dat ik het had opgestuurd en dat het was afgeleverd was door b post.nog enkele telefonische contacten het zelfde probleem. Op 9 telefonisch contact stond het plots op ruilen .en zo blijven ze me maar aan het lijntje houden om niet terug te betalen.

Berichten (1)

bol.com

Naar: H. S.

26/10/2023

Goedemiddag Hilde,Bedankt voor je bericht. We nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op als er meer informatie bekend is.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform