Samsung voerde een terugbetaling actie van 100 € bij aankoop van een koelkast voor 31-07-2023. ONline moest ddaartoe een document worden ingevuld.Op 02-08-2023 werd het volledig ingevulde document ingestuurd.Op vrrag van SAMSUNG stuurden we een foto van de streepjescode die we op de linkerzijde va het toestel terugvonden. Deze was zogezegd niet leesbaar.Terug op vraag van SAMSUNG stuurden we de streepjescode van de verpakking (plastiekfolie).Op 2 september meldde SAMSUNG ons dat wegens het versttijken van de deadline onze terugbetaling niet kon worden goedgekeurd.Behalve het invullen van een onlinev formulier werd voor de verkoop geen vraag tot streepjescodes nog deadlines vermeld.Bijgevolg denk ik dat we recht hebben op de terugbetaling van de voor de verkoop aangeboden 100 €.Zaken eisen niet vermeld vooraleer de verkoop is afgesloten, zijn volgens mijn vermoeden onwettelijk.Op geen enkel ogenblik bi