Terug

terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: ITEK

28/09/2023

Beste, ik bestelde in mei 2023 ( factuurdatum 02/05/2023 ) een vijverfilter VEX-200, deze werd gebroken geleverd, jullie zouden in eerste instantie het gebroken stuk vervangen, na lang wachten ( enkele maanden ) nog steeds niets, na volgend telefonisch contact, mochten wij de vijverfilter terugsturen, de ontvangst van de teruggestuurde vijverfilter werd bevestigd, we zouden een terugbetaling ontvangen, we zijn ondertussen eind september en hebben nog steeds niets ontvangen. Ons geduld geraakt op.Graag een terugbetaling van 199 euro : voor vijverfilter VEX-200Mvg,Frederik Deleu

Berichten (1)

F. D.

Naar: ITEK

16/10/2023

Beste,Jullie zijn ondertussen telefonisch niet meer bereikbaar ( klantendienst Itek )Wij wachten nog steeds op een terugbetaling van 199 euro van onze vijverpomp VEX-200Wanneer wordt dit in orde gebracht ?Mvg,Frederik Deleu


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform