Terug

terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: bol.com

14/09/2023

Op 22/01/2022 bestelde ik bij Bol.com een keukenkraan: omnitair horeca zwart. De garantie op die kraan bedraagt twee jaar. Na een tijd begint de kraan te lekken zelfs zodanig dat ze onbruikbaar is. Ik neem contact op met Bol.com en daar verwijzen ze me door naar Omnitair. Ondertussen heb ik een nieuwe kraan moeten kopen. Bij Omnitair geven ze uiteindelijk toe dat de kraan defect is en bieden ze aan om een nieuw te sturen.Vermits ik al een nieuwe kraan heb gekocht, doe ik een tegenvoorstel na een mail met die vraag van Omnitair: De nieuwprijs van de kraan is 179,95 euro, vermits ik ze ongeveer een jaar gebruikt heb zonder problemen stel ik voor om me 120 euro terug te betalen. Die mail is verstuurd op 29/08/2023, geen enkele reactie. Na verschillende telefoongesprekken met Bol.com waarbij ze steeds beloven om contact te nemen met Omnitair, zeggen ze bij Bol.com dat zij zelf een oplossing zullen bieden. Na nog eens drie telefoontjes (laatste 14/09/23) zeggen ze nu dat Omnitair de oplossing moet bieden. Dit blijft maar duren. Vandaar deze klacht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform