Terug

Terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. V.

Naar: EMMA Matelas

14/06/2023

Beste, op 22/01/2023 om 20.30 bestelde ik bij jullie een slaapbank voor 949,50 euro. In de bevestigingsmail wordt de betalingsmethode vermeld, namelijk bancontact payone transactie-ID:787272715. De levering zou 4 tot 8 weken duren. Toen de levering er op 15 april nog niet was en deze steeds werd uitgesteld in de status van de levering, nam ik telefonisch contact op met jullie. Ik annuleerde de bestelling en vroeg een terugbetaling. Dit blijkt moeilijker te gaan dan jullie laten uitschijnen in jullie reclames. Telkens werd ik afgescheept, per mail of telefoon, en bovenal werd er ook nog eens een bevestiging van betaling gevraagd van mij terwijl ik een mail gehad heb met betalingsmethode en het transactienummer. Ik moest dus bewijzen dat ik wel betaald had, de wereld op zijn kop! Aangezien we in die drie maanden van bank veranderd zijn, heeft het mij nog eens 30 euro gekost om hiervan een afschrift te verkrijgen. Het o zo nodige afschrift is nu bijna een week bij hun en nog steeds kan men mij niet inlichten over de terugbetaling. We zijn nu bijna 5 maanden verder en dat geld is ondertussen al 5 maanden in jullie bezit. Graag zou ik dit bedrag heel snel terug zien. Het wordt een beetje belachelijk, de uren die ik hier in stak en op zijn minst heel beschamend voor jullie bedrijf!

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: Z. V.

11/07/2023

Hello Sophie, Thank you for your inquire. WE are happy to assist you. Unfortunately, the email address you used to contact us does not match the email address stored in your order. - Your order number - E-mail address that is saved in your order - Billing address Alternatively, you can also tell us the e-mail address that you used when ordering and describe your request in this e-mail. We will immediately take care of your request as soon as we have received this information.   Have a nice day. Greetings, Sylvia ? s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 ? service@emma-matras.be This email contains confidential information. If you have received this email in error, please contact us and delete this email. Forwarding this e-mail to third parties is not permitted. Op Wo, 14 Jun om 4:50 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform