Beste, op 22/01/2023 om 20.30 bestelde ik bij jullie een slaapbank voor 949,50 euro. In de bevestigingsmail wordt de betalingsmethode vermeld, namelijk bancontact payone transactie-ID:787272715. De levering zou 4 tot 8 weken duren. Toen de levering er op 15 april nog niet was en deze steeds werd uitgesteld in de status van de levering, nam ik telefonisch contact op met jullie. Ik annuleerde de bestelling en vroeg een terugbetaling. Dit blijkt moeilijker te gaan dan jullie laten uitschijnen in jullie reclames. Telkens werd ik afgescheept, per mail of telefoon, en bovenal werd er ook nog eens een bevestiging van betaling gevraagd van mij terwijl ik een mail gehad heb met betalingsmethode en het transactienummer. Ik moest dus bewijzen dat ik wel betaald had, de wereld op zijn kop! Aangezien we in die drie maanden van bank veranderd zijn, heeft het mij nog eens 30 euro gekost om hiervan een afschrift te verkrijgen. Het o zo nodige afschrift is nu bijna een week bij hun en nog steeds kan men mij niet inlichten over de terugbetaling. We zijn nu bijna 5 maanden verder en dat geld is ondertussen al 5 maanden in jullie bezit. Graag zou ik dit bedrag heel snel terug zien. Het wordt een beetje belachelijk, de uren die ik hier in stak en op zijn minst heel beschamend voor jullie bedrijf!