Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. O.

Naar: Elektro Loeters N.V.

05/08/2022

Ik heb een bestelling gekocht op 23/7/2022 bij Loeters Sint-Niklaas. Na we thuis waren was deze afmetingen van de koelkast groot voor ons appartement. Ik heb naar nummer van loeters Sint Niklaas gebeld en gezegt wat mijn bestelnummer is . Ze vonden mijn bestelling en confirmeerden dat ze de bestelling geannuleerd hadden aan telefoon. Ik had mensen random mij dus heb ik ook bewijs dat geannuleerd is aan telefoon. Ik bel sinds dan bijna om de twee dagen waar dat geld blijf, er wordt beloofd dat naar hogerop wordt gestuurd. Helaas wordt er niets gezegt dat het niet geannuleerd kan worden en ze beloofden me elke dag opnieuw dat de terugbetaling in orde gaat komen! Ik heb misschien met 5-6 verschillende mensen gesproken aan telefoon. Ik heb zelfs mijn bankrekening doorgegeven. Alles was oké volgens de werknemers.Er wordt niets terugbetaald. Vandaag op 5-8 contacteren ze mij dat er geen bestelling geannuleerd kan worden aan telefoon. Hadden ze mij dat op eerste dag gezegt dat deze niet kon had ik deze inderdaad gedaan. Er wordt naar mij een e-mail gestuurd wanneer ze mijn bestelling mogen leveren! Ik ben elke dag naar mijn rekeningnummers aan het kijken of geld gestort is in deze moeilijke periodes! Nooit meer loeters voor mij en wil mijn geld terug!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform