Terug

Terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. G.

Naar: bol.com

22/06/2020

Beste, op dinsdag 16 juni deed ik deze bestelling bij BOL.com, ik koos ervoor om te betalen met mijn Bancontact-app en scande de QR-code in. Tijdens de betaling liep er iets fout en deed ik de betaling opnieuw, nu lukte ze wel, maar intussen werd er een andere QR-code getoond. Ik besloot deze niet opnieuw te doen, omdat de vorige gelukt was. Ik nam direct contact op met Bol.com en daar zei men dat als een bedrag niet gelinkt kon worden aan een bestelling, ik mijn geld binnen 2 tot 3 dagen terug zou krijgen Nu zijn we echter bijna 7 dagen verder en nog steeds geen terugbetaling, dus nam ik opnieuw contact op met de klantendienst van Bol.com, echter beweren ze nu dat ze nooit 30 euro ontvangen hebben, terwijl op mijn bankafschriften duidelijk staat dat op dinsdag 16 juni 2020 om 15.57 er 30 euro werd overgeschreven naar Bol.com via bancontact. Ik heb reeds contact opgenomen met mijn bank ING om deze betaling te kunnen bevestigen. Want volgens Bol moet ING mij vertellen waar die 30 euro naar toe is. Ik vermoed gewoon op de bankrekening van Bol. Ik wil gewoon mijn 30 euro terug ...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform