Terug

Terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. N.

Naar: Delhaize

22/08/2018

Sinds 1 maand probeer ik te communiceren met delhaize ivm een terugbetaling. Ik bestel on line oa producten met een directe bon reductie 2*11 euro en nooit heeft men mij deze reductie toegekend. Erger nog, ik heb de meest onprofessionele mensen aan de lijn en email. Niemand kan communiceren en deze vakantiestudenten of anderen hebben geen enkele opleiding tot klanten service. De ombudsman heeft reeds geprobeerd om druk uit te oefenen maar zonder resultaat. A spreekt nederlands en stuur verder naar B die enkel frans praat en die weet niets en A communiceert met C maar B nooit met C....

Berichten (2)

Delhaize

Naar: E. N.

22/08/2018

DATA NOT AVAILABLE

E. N.

Naar: Delhaize

22/08/2018

Beste, Ik heb on line besteld - dus heb ik te veel betaald. Ik wens een terugbetaling van deze bonnen. Verder heeft Niemand mij enige toelichting verschaft. Ik zal de koffie terugbrengen - de verpakking is nu jammer genoeg opengemaakt. Kan u mij een terugbetaling of enige manier van financieel compensatie geven ? Ik kon niet met de bonnetjes betalen aangezien deze ook niet op de verpakking kleefden. Met beleefde groeten, Elizabeth


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform