Ik had een maand geleden iets gekocht op een site vanuit Amerika , ik had het item nodig voor een speciale gelegenheid.
De verkoper had netjes en heel snel àlles afgehandeld en verstuurd met tracking nummer . Mijn pakket was aangekomen midden augustus in België . En toen na 2 weken zat mijn pakket vast , toen ik keek op de website om te kijken wat er aan de hand was , was mijn verbazing heel groot , toen ik zogezegd mijn pakket geweigerd had en ook weigerde de cod taks te betalen ! De 18 de augustus zogezegd, ik was op mijn werk die dag , mijn man was thuis en die heeft geen chauffeur gezien van ups! Ik heb ook niets van bericht gekregen over die c o d tax van 91 euro , op de site zag ik dat ik dat moest betalen wat ik uiteraard meteen gedaan heb . Toen ik keek op de site werd mijn pakket naar Duitsland gestuurd bij geweigerde goederen … ik had dat item nodig op een bepaalde datum die verstreken was … en het was niet bepaald goedkoop.. ondertussen had ik al 20 e-mails gestuurd naar alle afdelingen van ups . Omdat ik het pakket niet meer wou , heeft die site mij gelukkig terug betaald , maar ik heb aan ups die 91 euro betaald en niemand kan me helpen om dit geld terug te krijgen.
Ben echt radeloos!! Heb al 3 keer gebeld en tig mails verzonden en ben het nu echt beu !!! Dat pakket zit nog altijd vast in Duitsland
En ik wil mijn geld terug