Op 23 december 2024 deed ik mijn boodschappen zoals gewoonlijk in de Carrefour te Oostende. Bij de afrekening liep er iets verkeerd. Toen ik met mijn consumptiecheques wilde betalen trad er een storing op. Een medewerkster heeft dan alles terug in orde gebracht zodat de betaling kon uitgevoerd worden. Alvorens had de medewerkster eerst gecontroleerd of de betaling bij de eerste aanbieding toch niet was doorgegaan,wat niet het geval was. Op 24 december moest ik echter besluiten dat het aankoopbedrag tweemaal van de kaart was gegaan. Ik heb dit onmiddellijk gemeld in de Carrefour te Oostende. Deze mensen hebben mij echt waar heel erg goed geholpen. Het is in de hoofdzetel te Brussel dat men blijkbaar de moeite niet vind om het probleem te verhelpen. Op 10 januari vragen de mensen in de Carrefour te Oostende of het probleem opgelost was, omdat zij die melding gekregen hadden. Ik heb hierop negatief geantwoord. De mevrouw stelde mij voor om mijn rekeningnummer door te geven zodat ze de aanvraag nogmaals kon doorsturen. Ondertussen had ikzelf ook al meerdere keren contact opnemen met de hoofdzetel. We zijn nu bijna een maand verder en nog is de terugbetaling niet gebeurd. De mensen hier in de Carrefour te Oostende zijn beschaamd over het verloop ervan. En begrijpen zelf ook niet wat het probleem is. Ik heb veel geduld maar het is niet oneindig. Dat men zelfs niet eens de moeite doet om te reageren vind ik echt niet kunnen.