Beste,
Op 25/03/2023 hebben wij onze Dyson steelstofzuiger aangekocht. ( serienummer U3B-EU-RNR6132A)
Het gaat om de Dyson V15 Detect™ Absolute.
Na een aantal maanden is hier een storing op gekomen.
We hebben contact opgenomen en we hebben een nieuw toestel gekregen en ons oud toestel meegegeven.
Dit was op 29/09/2023.
Opnieuw enkele maanden later gaf ook deze stofzuiger dezelfde storing.
Opnieuw hebben we een nieuw toestel gekregen en de oude meegegeven.
Nieuwe aankoop datum 21/05/2025 Serienummer Z5W-EU-TBF6432A. De garantie is nog 16 maanden geldig.
Nu zijn we weer enkele maanden verder en opnieuw dezelfde storing. Dit is ondertussen onze 3e stofzuiger met hetzelfde probleem en we zijn de situatie wat beu.
Probleem:
' Als we de stofzuiger willen gebruiken en bij het indrukken van de power knop start hij en zet hij zich onmiddellijk terug uit. Dit herhaald zich enkele na elkaar. Na een aantal keren blijft hij werken. Maar dit duurt telkens langer en langer. '
Voor ons is het geen oplossing om de stofzuiger op te sturen voor reparatie.
Wij kunnen de stofzuiger niet missen en wensen dus een andere oplossing.
Dit is reeds de derde keer dat we dit voor hebben en wij wensen een terugbetaling!
Jullie stofzuigers kosten veel geld en wij zijn zeer teleurgesteld over de oplossing die jullie ons nu willen geven.
Jullie weigeren om een geschikte oplossing aan te bieden.
Ik hoop via deze weg meer reactie van jullie te krijgen.
Alvast bedankt.
Anissa Leroi